چاپگر سه بعدی با 10 میلیون رنگ

چاپگر سه بعدی با 10 میلیون رنگ
متخصص چاپ سه بعدی چاپگر چند منظوره Mimaki خود را به اروپا آورده و کمپینی را برای محصول منحصر به فرد راه اندازی کرده است . چاپگر سه بعدی که می تواند بیش از 10 میلیون رنگ در لایه هایی با ضخامت 20 میکرون تولید کند, در ماه ژانویه در دسترس قرار گرفت .
در سپتامبر , یک گزارش هیجان انگیز توسط mimaki , تهیه شده است که مبنای آن تخصص در چاپ جوهر افشان است و مقر اصلی آن در ژاپن می باشد . چاپگر mimaki 3DUJ-553 قادر به تولید 10 میلیون رنگ بوده و رقابت جدیی را با بازار چاپ چند رنگی ایجاد کرده است . این چاپگر سه بعدی در ماه ژانویه در دسترس است , اما بازوی اروپایی Mimaki , کمپین بزرگی را برای تست چاپگر سه بعدی در قفسه ها راه اندازی کرده است . این شرکت چاپگر را در نمایشگاه FESPA 2018, 15-18 در برلین , نشان خواهد داد و یک وبسایت جدید برای مشتریان اروپایی خود راه اندازی کرده است .
رونالدو و ان دنگ بروک مدیر کل فروش در mimaki Europe گفت : ما بسیار هیجان زده هستیم که این محصول در اروپا به موفقیت دست پیدا کرد . ایجاد جهش از دستگاه های چاپ جوهر افشان به چاپ سه بعدی یک گام منطقی برای mimaki بود و منابع تحقیق و توسعه ی قابل توجهی را برای تلاش های توسعه ی سه بعدی اختصاص داده ایم.

چاپگر جدید mimaki 3d که می تواند با حداقل ارتفاع لایه ی 20 میکرون چاپ کند , می تواند مواد پشتیبانی کننده ی محلول در آب را چاپ کند که می تواند به راحتی شسته شود ,بنابراین صرفه جویی در وقت و کاهش احتمال خرابی شی چاپ شده را خواهیم داشت.
Mimaki همچنین جوهر روشن برای چاپگر را توسعه داده و امکان ایجاد چاپ سه بعدی شفاف را نیز اضافه کرده است .
Broek توضیح داد MIMAKI 3DUJ-553 اولین مرحله در بازار پرینتر سه بعدی است . و با استفاده از یک تکنیک منحصر به فرد بر اساس تکنولوژی پیشرفته چاپ جوهر افشان UV , استفاده می شود .
از آنجایی که ما در ابتدا فن آوری را در durpa2016 معرفی کردیم , باز خورد بسیار خوبی از بازار دریافت کردیم و ما منتظریم تا دوباره یک نوآوری جدید را برای یک بازار نوظهور به ارمغان بیاوریم .
چاپگر سه بعدی با پاشش و پوشش فوری uv لکه های کوچک یک پلیمر مایع کار می کند . لایه های ظریف در سینی ساخت , یکی پس از دیگری , برای ایجاد یک یا چند مدل دقیق سه بعدی یا قطعات در طیف وسیعی از رنگ ها تجمع می یابند. چاپگر سه بعدی می تواند مواد پشتیبانی قابل جا به جایی را جا به جا کند .
با وجود اینکه یک چاپگر سه بعدی قابلیت های منحصر به فردی را ارایه می دهد, دستگاه همچنین با حجم ساختاری بیش از اندازه ی متناسب , اندازه گیری 500*500 *300 میلی متر و قطعات با قدرت abs مانند تولید می کند.
Broek میگوید : که او از کسب و کار الهام گرفته و احساس اعتماد به نفس می کند که آنها می توانند کسب و کار خود را به سطح بعدی با کمی کمک از mimaki بالا ببرد .
Mimaki 3DUJ-553 ممکن است هزینه ای بیش از 200.000 دلار داشته باشد , اما هنوز هم از Stratasys , کم هزینه تر است